"Să nu ne răzbunaţi" - Film documentar

vineri, 21 decembrie 2012

| | |

Partea I - Foamete în Basarabia



Partea a II-a - Deţinuţi politici din Basarabia



Partea a III-a - Deportări în Siberia




Cu ani în urmă, m-am gândit să alcătuiesc un fel de Pateric cu figuri și întâmplări deosebite din temnițele comuniste. Am citit memoriile celor trecuți prin pușcării, am stat de vorbă cu foștii deținuți politici și am cercetat, săptămâni la rând, dosarele de la CNSAS.

Ulterior, un grup de oameni inimoși a avut ideea constituirii unei arhive video, cu filmări de nivel profesional, cu foștii deținuți politici. După aproape un an și jumătate, s-au adunat sute de ore de filmare, cu mărturii foarte interesante.

Viziunea Patericului s-a modificat substanțial și cititorul are acum în mână o primă apariție din seria „Să nu ne răzbunați!”.

Sub acest titlu vor fi renunite cărți cu mărturii (din interviurile filmate și din ceea ce am adunat înainte) și DVD-uri cu filme documentare.

Acest prim volum ne pune în față drama celei mai pătimite părți a pământului românesc, Basarabia.

Monahul Moise

Cartea împreună cu DVD-ul se pot cumpăra de aici.