Şcoala de Duminică – Părintele Arsenie Papacioc: „Fii un om al lui Dumnezeu oriunde ai fi!”

duminică, 6 ianuarie 2013

| | |

Fragmente:

Nu trebuie să dai ceea ce ai, ci ceea ce eşti. Aceasta este mila. Dacă eu sunt un moşier, nu dau pur şi simplu un miel de pomană, dau o sută de oi, dar Dumnezeu care este Stăpân dă toată Împărăţia. Spune: „Toată Împărăţia Mea este a ta!”. Şi acesta este un adevăr.

Nu există absenţă, nu există să nu ne audă Dumnezeu rugăciunile. Orice rugăciune este bună şi nu te rogi degeaba.

Îi poţi aduce pe ceilalţi la Hristos prin propria ta trăire. Nu există o faptă bună care să nu fie un îndemn pentru celălalt. Nu îţi cere Dumnezeu ceea ce nu ţi-a dat.

Mântuitorul spune: „Nimic fără Mine nu se poate” şi „Cine nu adună cu mine, risipeşte”. Nu fiţi nepăsători! Cât te costă să spui: „Iartă-l Doamne!”?

Moartea este o realitate. De ce să nu ne încadrăm în cuvintele lui Hristos: „A trecut de la moarte la viaţă”? Tu care vei avea nevoie de Hristos toată veşnicia nu căuta crucea (n.n. suferinţa), dar dacă dai peste ea, primeşte-o.

Eu n-am văzut om care să moară că a ţinut post, din contră, am văzut că i-a dat aripi.