Faceţi cunoştinţă cu 7 oameni care au participat la Marşul pentru Viaţă din Washington

vineri, 24 ianuarie 2014

| | |


23 ianuarie 2014

În ciuda temperaturilor scăzute şi a vântului care făcea frigul să se simtă şi mai tăios, parcă sub cota de îngheţ, oameni din toată America au mărşăluit pe 22 ianuarie prin Washington.

De ce au defilat prin capitala americană? Câţiva ne explică ei înşişi:

1. Studentul

“Principalul motiv pentru care am ieşit ca şi student (e că) pe noi, ca tineri, ne preocupă un aspect pe care cultura noastră îl aprobă, şi anume măcelul copiilor nenăscuţi, care sunt nevinovaţi şi lipsiţi de apărare. Suntem aici ca să vorbim în locul lor, iar prin numărul de participanţi arătăm că suntem martori la acest măcel.”

—Thomas, 21 de ani, din Ave Maria, statul Florida

2. Biologul

“Embriologia stabileşte cu claritate că viaţa unei noi fiinţe umane începe de la concepţie. Am venit aici pentru a apăra dreptul la viaţă al fiecărei fiinţe umane, de la concepţie şi până la moartea sa naturală. Sunt în mod consecvent pro-life, nu doar anti-avort. Mă refer la întregul cortegiu de probleme precum pedeapsa cu moartea şi tortura.”

 —Amy, 25 de ani, din Steubenville, statul Ohio

3. Copiii Mileniului

“Avortul e o problemă apropiată de inima mea, pentru că eu cred că realmente a afectat în mod negativ generaţia mea. Vreau să vă spun că vreau să fac parte din generaţia care va vedea abandonată practica avortului şi precedentul creat prin procesul Roe v. Wade.”

—Genevieve, 28 de ani, din statul Pennsylvania

4. Apologetul Adopţiei

“E grozav să pui accentul pe alternativa adopţiei. Ştiu că este o decizie dificilă şi un proces greu, dar oferă dreptul la viaţă pentru toţi şi aş vrea să încurajez asta tot mai mult.”

—Fernando, din Washington, D.C.

 5. Adevărata feministă


“Feminismul nostru cel de toate zilele nu face decât să îmbrăţişeze idealurile bărbaţilor şi puterea bărbaţilor în loc să se concentreze cu adevărat asupra femeii. Să fii cu adevărat în favoarea femeii înseamnă să iubeşti propria feminitate şi pe fiecare femeie, chiar şi pe cele aflate în stadiul de concepţie.”

—Angelica

6. Activistul care chiuleşte 


“Chiar cred că este o cauză pentru care merită să luptăm. E frig afară, dar nu contează. Aş face orice pentru a ajuta.”

—Sam, 15 ani, din statul North Carolina

7. Fără excepţii

“Noi suntem excepţia. Suntem oameni şi avem dreptul la viaţă la fel ca oricine altcineva. Dacă pe o mamă care a fost victima unui viol sau incest o încurajezi să avorteze, nu faci decât să o laşi în stadiul de victimă. Ar trebui în schimb să promovăm viaţa 100%. Fără compromisuri, fără excepţii.”

—Sean, din Waterford, statul Michigan

 “Cu opt ani în urmă am aflat că eu am fost conceput în urma unui viol care s-a întâmplat când mama se întorcea de la muncă. Oricât de devastator a fost să aflu asta, mi-am dat seama că eu sunt acum aici pentru că m-a protejat curajul mamei şi o societate care punea preţ pe viaţă. Sunt azi aici pentru a mă asigura ca toate vieţile să fie protejate aşa cum am fost şi eu.”

—Jim, din Chicago, statul Illinois

(Fotografii de Kelsey Harris.)

Traducere: Ştefana Totorcea



Căutăm voluntari care să traducă articole din engleză, franceză, spaniolă, italiană sau rusă. Pentru detalii puteţi scrie pe adresa: redactievremuri@gmail.com