Concursurile Marșului pentru viață nu se încheie încă!

marți, 1 aprilie 2014

| | |



Concursurile Marșului pentru viață nu se încheie încă!

Data inițială pentru trimiterea materialelor la cele cinci concursuri a fost 31 martie. Pe de o parte ne-am întristat pentru că au venit puține materiale, pe de alta ne-am bucurat căci un material precum cel de mai jos valorează mai mult decât orice efort.


Bună ziua,

Mă numesc Carina I., am 11 ani (mâine împlinesc) și sunt elevă în clasa a V-a la Colegiul Național Pedagogic din B.





Vreau să particip la acest concurs cu un desen format din două secvențe. Nu am reușit să le alipesc (n.n. Gata, Carina, le-am unit noi!), vă rog mult să îl considerați un desen format din două etape ale vieții fericite a unui copil adoptat. În prima secvență, copilul este fericit că și-a găsit o familie, în a doua secvență fericirea este și mai mare când afla că va avea un frățior.



Această fericire o cunosc și eu, mama mea e însărcinata . Voi avea și eu, în sfârșit, un frățior!

Vă mulțumesc.



Iată și două clipuri video înscrise în concurs: recitalul Grupului vocal Sfântul Ștefan cel Mare și recitalul Alexandrei Ușurelu.

Așadar, vă invităm să trimiteți în continuare materialele pentru concursurile de Desen, Fotografie, Videoclip.

Atenție! La concursurile pentru Povestire și Poster nu am primit niciun material! Chiar nu știe niciun participant la Marșul pentru viață 2014 să povestească frumos? Chiar nu există niciun participant cu dragoste să alcătuiască un poster, precum acestea:

 https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTZ0aRoQqVnTTR2OHLTE52iXkGNC6OMWsiyBtxHWqWayIuolL00Yg

  

Data limită de primire a materialelor este 13 aprilie 2014.

Vă așteptăm!

Materialele pentru concurs se trimit pe adresa: