„S-a întâmplat chiar în zi de duminică, în postul Paştelui." / Mii de tineri își păstrează fecioaria până la căsătorie

joi, 21 august 2014

| | |

Lore: „S-a întâmplat chiar în zi de duminică, în postul Paştelui."

Bună. Am 21 de ani şi am rezistat ceva vreme tentaţiei de a fi cu băiatul de care eram îndrăgostită. M-am îndrăgostit de el la vârsta de 17 ani, era primul meu prieten, primul băiat cu care am ieşit în oraş, şi cu care m-am sărutat. Am fost câtva timp împreună, dar nu s-a întâmplat nimic. Ne-am despărţit. Am tot ţinut-o când în despărţiri, când în împăcări, timp în care el mai era şi cu alte fete. În primul an de facultate, după aproape 2 ani de când ne ştiam, am hotărât să fac şi marele pas. S-a întâmplat să fie chiar în zi de duminică în postul Paştelui. Prost moment mi-am „ales". A doua zi ne-am despărţit. Asta a fost tot. O dată şi gata. Nu avea importanţă ca eu fusesem virgină, că am ţinut la el, că mi-a fost greu până m-am decis să fac lucrul ăsta.  Ne-am despărţit pe messenger. Nu a avut curajul nici măcar să dea ochii cu mine şi să îmi zică că nu mai vrea să fim împreună. Încerc să îl iert pentru comportamentul urât care l-a avut faţă de mine.

Au trecut doi ani de atunci, timp în care nu am ieşit cu nimeni, nu am avut nici un prieten. Pe viitor îmi doresc, ca la timpul potrivit să am o familie şi să am parte de un soţ care să înţeleagă ce s-a întâmplat şi care să nu mă judece. Nu ştiu dacă o să găsesc aşa ceva, însă îmi pun speranţa în mila lui Dumnezeu. Pentru cei care vor să îşi păstreze fecioria până la căsătorie, nu pot decât să le doresc să reziste tuturor tentaţiilor pentru că în final, merită.

(Lore, 21 de ani)


Mulțumim Asociaţiei Ortodoxia Tinerilor pentru amabilitatea de a ne fi permis reproducerea unor fragmente din cartea „Mii de tineri îşi păstrează astăzi fecioria până la căsătorie”.

Dacă doriți să trimiteți o mărturie personală, vă rugăm să o faceți, noi asumându-ne sarcina de a o transmite și portalului ortodoxiatinerilor.ro, care a inițiat această campanie.