Comunicat de presă - colectiv.info

marți, 3 noiembrie 2015

| | |


Proiectul www.colectiv.info a aparut in urma unei initiative personale, dar in momentul de fata sunt implicati aproape o suta de oameni. Oameni care vor un singur lucru: sa faca bine!
Numele meu este Sorin-Alexandru Radu si am 26 de ani. Colegii mei si cu mine incercam sa identificam probleme concrete din interiorul spitalelor, in randul victimelor si rudelor. Am stabilit un punct de coordonare pentru aceasta actiune si de aici se rezolva majoritatea problemelor, cateodata in cateva minute.
Cu ce putem fi ajutati
Suntem bucurosi sa primim orice informatie valida; incercam sa o folosim pentru a face ceva concret. Avem mare nevoie de sustinerea tuturor in promovarea acestui proiect. Vrem ca toate partile implicate in ajutarea persoanelor aflate in situatii extrem de dificile sa inteleaga cat de importanta este informatia in acest moment si sa colaboram.
Cine ne poate ajuta
Orice organism care poate sa promoveze acest proiect, orice persoana publica care doreste sa se implice, orice institutie publica care doreste sa ne sustina. Am demonstrat ca noi, niste oameni simpli, am reusit sa facem ceva. Putem doar sa ne imaginam cate am putea face alaturi de oameni care au o reala experienta in diferite domenii.
Pana in momentul de fata sunt aproximativ 18.000 de persoane care au accesat website-ul in fiecare zi. Cu ajutorul vostru am putea sa transformam 18.000 in 180.000.
O simpla prezentare a proiectului ar insemna enorm pentru noi.
Stim ca puteti si vreti sa ajutati. Asteptam doar un semn din partea voastra.

 Sursa: colectiv.info